Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zařízení pro měření výkonu motocyklů
Rampáček, Bernard ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření výkonu motocyklů pomocí válcových výkonových zkušeben primárně určených k měření výkonu osobních automobilů, návrhem a porovnáním konstrukčních řešení zařízení umožňující měření výkonu motocyklu na těchto zkušebnách na základě pevnostních výpočtů využívajících MKP.
Měření výkonu motocyklu
Rampáček, Bernard ; Novotný, Pavel (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá principem fungování současných válcových zkušeben používaných k měření výkonu motocyklů. Dále podstatou měření, výslednými hodnotami a účelem těchto zkoušek. Následně se zabývá v současnosti používanými typy válcových výkonových zkušeben, určených pro měření výkonů motocyklů, a v závěru obsahuje možné konstrukční řešení způsobu upevnění motocyklu na válcové výkonové zkušebně, primárně určené pro měření výkonu osobních automobilů.
Model of synchronous PM machine based on equivalent reluctance network
Sporni, Peter ; Lapčík, Josef (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
This work disserts the problematics of creating and simulating reluctance network of the synchronous machine with V-shaped permanent magnets in the PSpice software. Firstly we familiarize with the construction and parameters of the machine and then we educt basic equations to calculate each component of the network. We calculate each component on the machine and then we create this network in PSpice. At the begining the simulated network is static and all magnetic resistivities are linear which gives us higher magnetic flux densities. Later we replace the steel sheets linear resistivities with nonlinear and we calculate also with working temperature of the permanent magnets. Then we compare our results with FEM method calculated values and we also calculate the induced voltage in one coil of winding. At the end we calculate power and torque characteristics of the machine.
Napjatostní a pevnostní analýza rámu jízdního kola a stanovení poddajnosti ve vybraných místech konstrukce.
Prášil, Jiří ; Horníková, Jana (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo provést napěťově deformační analýzu konstrukce rámu jízdního kola za přístupů prosté pružnosti. Musel jsem nejdříve toto úlohu převést z prostorové úlohy na rovinnou a dále zjednodušit tak, aby splňovala prutové předpoklady. V této práci jsem se hlavně zaměřil na statickou bezpečnost konstrukce. Bezpečnost jsem vypočítal pro dva zatěžovací módy. První, když cyklista jede bez šlapání a druhý, když cyklista jede do kopce ve stoje. Při výpočtech jsem použil matematických softwarů jako je Mathcad 14 či Maple 12 ale také modelovacích softwarů především Autocad, pro určení přesných vzdáleností. Matematickou analýzu jsem zkontroloval s výsledky z programu ANSYS.
Vývoj řadových šestiválcových motorů BMW
Pokorný, Lukáš ; Rasch, František (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce mapuje vývoj řadových zážehových motorů BMW. Dále práce pojednává o jejich parametrech, konstrukčních řešení a porovnává motory se soudobou konkurencí.
Zařízení pro měření výkonu motocyklů
Rampáček, Bernard ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření výkonu motocyklů pomocí válcových výkonových zkušeben primárně určených k měření výkonu osobních automobilů, návrhem a porovnáním konstrukčních řešení zařízení umožňující měření výkonu motocyklu na těchto zkušebnách na základě pevnostních výpočtů využívajících MKP.
Model of synchronous PM machine based on equivalent reluctance network
Sporni, Peter ; Lapčík, Josef (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
This work disserts the problematics of creating and simulating reluctance network of the synchronous machine with V-shaped permanent magnets in the PSpice software. Firstly we familiarize with the construction and parameters of the machine and then we educt basic equations to calculate each component of the network. We calculate each component on the machine and then we create this network in PSpice. At the begining the simulated network is static and all magnetic resistivities are linear which gives us higher magnetic flux densities. Later we replace the steel sheets linear resistivities with nonlinear and we calculate also with working temperature of the permanent magnets. Then we compare our results with FEM method calculated values and we also calculate the induced voltage in one coil of winding. At the end we calculate power and torque characteristics of the machine.
Měření výkonu motocyklu
Rampáček, Bernard ; Novotný, Pavel (oponent) ; Maršálek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá principem fungování současných válcových zkušeben používaných k měření výkonu motocyklů. Dále podstatou měření, výslednými hodnotami a účelem těchto zkoušek. Následně se zabývá v současnosti používanými typy válcových výkonových zkušeben, určených pro měření výkonů motocyklů, a v závěru obsahuje možné konstrukční řešení způsobu upevnění motocyklu na válcové výkonové zkušebně, primárně určené pro měření výkonu osobních automobilů.
Vývoj řadových šestiválcových motorů BMW
Pokorný, Lukáš ; Rasch, František (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce mapuje vývoj řadových zážehových motorů BMW. Dále práce pojednává o jejich parametrech, konstrukčních řešení a porovnává motory se soudobou konkurencí.
Napjatostní a pevnostní analýza rámu jízdního kola a stanovení poddajnosti ve vybraných místech konstrukce.
Prášil, Jiří ; Horníková, Jana (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo provést napěťově deformační analýzu konstrukce rámu jízdního kola za přístupů prosté pružnosti. Musel jsem nejdříve toto úlohu převést z prostorové úlohy na rovinnou a dále zjednodušit tak, aby splňovala prutové předpoklady. V této práci jsem se hlavně zaměřil na statickou bezpečnost konstrukce. Bezpečnost jsem vypočítal pro dva zatěžovací módy. První, když cyklista jede bez šlapání a druhý, když cyklista jede do kopce ve stoje. Při výpočtech jsem použil matematických softwarů jako je Mathcad 14 či Maple 12 ale také modelovacích softwarů především Autocad, pro určení přesných vzdáleností. Matematickou analýzu jsem zkontroloval s výsledky z programu ANSYS.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.